FITXA ARTÍSTICA
Dramatúrgia: Rodrigo Cuesta
Direcció: Alba Florejachs
Adaptació: Paco Aldeguer, Gabriela Marsal
Interpretació: Adrián de Núñez, Felipe Cabezas, Miquel Malirach
Il·luminació: Mattia Russo
Direcció d’art i vestuari: Julia Ledesma
Direcció de producció i producció executiva: Gabriela Marsal (Suika)
Producció i comunicació: Isabella Pintani (Sala Fènix), Gabriela Marsal (Suika)
Fotografia: Martí Fradera
Vídeos promocionals: Marc Mampel
Disseny gràfic: Isabella Pintani
Assistent de direcció en pràctica: Alba Garcia Duran (Escola Eòlia)
Assistent de vestuari i regidoria en pràctica: Xènia Franco Martínez (Col·legi de Teatre de Barcelona)
Cap tècnic del teatre: Manel Bocero
Una producció de Sala Fènix, Suika
Amb el suport:Generalitat de Catalunya, Departament de Cultura (OSIC), Ajuntament de Barcelona (ICUB), Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (INAEM).
Col·laboren: On el Teatre Batega, Associació d’Empreses Productores de Teatre (ADETCA), Tot Raval, El Cuenco Teatro, La Villarroel, Fundació Catalunya Cultura, C.C. Parc Sandaru – Residències Artístiques, Festival Grec, Col·legi de Teatre de Barcelona, Escola Eòlia, Club Onebox, Atrapalo Teatre Barcelona, Tresc, Club La Vanguadia
Complicitats:Samuel Silva, Tania Brenlle, Rosa Molinè
Programa Jove:Institut Milà i Fontanals, Institut Arts, Institut XXV Olimpíada, Institut Eugeni D’Ors, Fundació Gavina, Espai La Clau
Projecte seleccionat Convocatòria On el Teatre Batega
En l’hivern de 2002, una petita ciutat de la costa on mai passa res és escenari d’un fet extraordinari: un cop de sort, potser l’únic destinat a aquest lloc.
Tres personatges semblen assenyalats per a evocar, jugar, reconstruir una vegada i una altra aquest succés que representa un canvi en les seves vides i les del seu entorn. Les seves històries s’entrecreuen amb les d’altres personatges, encara que són ells, les seves veus, l’única font amb què compta l’espectador per a conèixer els successos entorn dels quals gira ara la vida d’aquest trio que emprèn un retorn sense alternativa a Madryn.
De tall minimalista “Volver a Madryn” explota les possibilitats del llenguatge cinematogràfic dins del teatre. En clau de thriller i comèdia negra, aquesta obra és narració que esdevé en joc escènic. De ritme vertiginós, sense grans dispositius escenogràfics, només establert en la gimnàstica dels actors, i la il·luminació i el so com un personatge més.
“No hay nada peor en el mundo que un pueblo de la costa en invierno… Hasta que, por simple casualidad, los acontecimientos impulsivos y extraordinarios que allí sucedan, cambien la vida de algunas personas para siempre.” Rodrigo Cuesta