FITXA ARTÍSTICA
Repartiment: Companyia Onebeat
Direcció, guió i producció: Antonio Martín
Coreògrafa: Fátima Padial
Es tracta del primer teatre familiar totalment interactiu on el públic prendrà les decisions. Es podrà interactuar de forma real, superar proves i fins i tot votar amb una aplicació mòbil en temps real. Inspirat en programes de televisió com La Casa de los Retos.
Tot comença quan la màquina central de reptes deixa d’emetre; és la màquina essencial perquè està connectada directament amb el món de la imaginació; sense ella, no hi ha reptes, ja que la imaginació dels nens i els jocs en família corren un greu perill.
El professor Neutrón intenta arreglar la màquina amb l’ajuda del públic, però s’adonen que la màquina està bé, el que falla és que el món Imaginus, es veu que la imaginació dels nens està perdent força, ja que s’utilitza cada vegada menys a causa dels ordinadors, les xarxes socials i la intel·ligència artificial.
Caldrà viatjar al planeta Imaginus i submergir-se en la imaginació per demostrar que els nens volen seguir somiant, inventant i tenint nous reptes amb què divertir-se. Ho faran superant diferents proves, amb l’ajuda del públic.
Passaran pel món dels Swenees, el lloc on es creen els pastissos, llaminadures, sucs i tot allò que agrada menjar als nens. Després arribaran al món dels Máximus, la fàbrica més gran de superherois on cadascú pot construir el seu, aconseguint idees molt innovadores. En el seu viatge s’endinsaran a la cova dels Risis, d'on surten totes les rialles i diversions que s’han inventat, i viuran múltiples sorpreses. Per acabar, hauran de superar la prova definitiva, hauran de sortir per la porta Onirius, on un mesurador d’imaginació de Carcasus (Déu del planeta) decidirà si poden sortir d’Imaginus. Però aquest mesurador no el podran superar sols; serà la música i el suport del públic el que farà possible un final feliç de l’aventura.
En tot moment, si la cosa es complica, hi ha un comodí anomenat Retus, que permet a persones de la Terra ajudar els que es troben al planeta Imaginus.
Durant tot el viatge hi haurà interacció real a través d’aplaudiments, crits, salts, balls, jocs... però també serà important per començar i acabar el viatge un moment d’interacció a través del mòbil, amb una aplicació en temps real que permet al públic prendre decisions; de manera que cada dia, l'espectacle és diferent.