FICHA ARTÍSTICA
Autoria: Pau Matas Nogué i Oriol Pla Solina
Direcció: Oriol Pla Solina
Intèrprets: Diana Pla, Oriol Pla, Quimet Pla i Núria Solina
Escenografia i vestuari: Sílvia Delagneau
Il·luminació: Lluís Martí
Espai sonor: Pau Matas
Dramaturgista: Jordi Oriol
Treball de cos: Laia Duran
Cap tècnic i tècnic de llums: Lluís Martí
Tècnic de maquinaria: Antonio del Moral (Tonetti)
Assessoria lingüística: Neus Nogué Serrano
Mobiliari: Pascualín i Tallers Jorba-Miró
Confecció de cortines: Les Godets
Ajudantia de direcció: Jordi Samper
Ajudantia d’escenografia i vestuari: Oriol Nogués
Regidoria i ajudantia de producció: Duna Homedes
Direcció de producció: Josep Domènech
Producció executiva: Clàudia Flores
Màrqueting i comunicació de la companyia: Bitò
Caps tècnics del teatre: Sergi Lobaco i Raúl Martínez
Màrqueting i comunicació del teatre: Teatre Romea
Col·laboradors en la producció: Teatre Sagarra
Agraïments: Irene Escolar, Jordi Juanet ‘Boni’, Cèlia Rovira, Roser Tintoré i Alvaro Guerrero ‘Alvarito’
Dedicat a: Teatre Tot Terreny, Vesper, al Júnior Duran i a la Viqui
Amb el suport de: Generalitat de Catalunya
Distribució: Bitò
És una producció de Bitò i la família Pla-SolinaA partir de la producció original del Teatre Lliure
Una familia que ha tenido el teatro como forma de ser y vivir. Un juego entre la vida y el teatro; la mentira y la verdad.
Dos payasos viejos con poca gracia. Dos hijos perdidos en sí mismos, la transgresión del arte y el éxito. Una familia de juglares que se entienden más poniéndose máscaras que mirándose a los ojos. Enfrascados al crear un espectáculo. ¿El último espectáculo?
Travy es un homenaje a la propia familia Pla-Solina (de nombre artístico “la Familia Travy”) y un (des)encuentro entre dos corrientes teatrales; por un lado el clown, el teatro folclórico y popular. Por otro, las formas post-dramáticas y meta-teatrales. Expone dos generaciones y dos momentos vitales; los que ya ven el final del camino sin miedo y los que ven el principio del mismo con pánico. En un punto en el que veteranos de la compañía ya no tienen ideas para hacer espectáculos y en el que la hija se rebela contra todas las formas artísticas heredadas, vuelve a casa el hijo pequeño para, devolviendo a los orígenes, encontrar su discurso artístico y a sí mismo.